torstai 22. joulukuuta 2011

Torstai 22. joulukuuta - Koristeita

Jouluihminen kun olen, on myös työpisteelläni muutama joulukoriste. Olen solminut kultaisesta kuusennauhasta rusetteja ja ripustanut niitä sopiviin paikkoihin. Myös nuo vaaleanpunaiset peilipallot ovat joulukoristeita, mutta olen tykästynyt niihin niin, että niitä on ilmoitustaulullani ympäri vuoden.

Peilipallot sopivat väriltää hyvin ystävältäni L:ltä saamaani korurasiaan, jolle olen keksinyt innovatiivisen käyttötarkoituksen kännykkäalustana ja avainten säilytyspaikkana.


  Käy kuuntelemassa kuinka Mari Palo esittää joululaulun Tonttu.

"Hauskaa", sanoi Uppo-Nalle itsekseen. "On hirmu hauskaa katsella sisään ihmisten jouluihin. Tuntuu kuin olisi monessa joulussa yhtä aikaa. Ja parasta on, että ihmiset ovat niin iloisen näköisiä."

 - Elina Karjalainen: Uppo-Nallen talviturkki -

Tonttu vallaton hiipiköön kotisi viereen,
jättäköön lahjoista parhaan, jouluilon,
ovesi pieleen.

1 kommentti:

  1. Oi on todella hauska myös nuuhkia ihmisten joulua...olin just lenkillä ja tässä meidän kadullakin tuoksui erilaisia jouluruokien tuoksuja....hmmm

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!